Nie działa? Zainstaluj DevalVR, QT lub Flash  polski English Feed RSSŚledź nas na TwitterzeŚledź na Pintereście
Szukaj w panoramach:
»
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - kółka od lokomotywy :). 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - kółka od lokomotywy :).
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,7 MBWyświetleń: 5246 (#866)
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379.

Z Wikipedii: "EP07 - seria normalnotorowych lokomotyw elektrycznych, przystosowanych do prowadzenia ruchu pasażerskiego. Są one przebudowanymi egzemplarzami lokomotyw serii EU07, które z kolei są bezpośrednimi następcami powojennych elektrowozów brytyjskich serii EU06. Są to przestarzałe lokomotywy generujące ogromne straty energii m.in. przez stosowanie rozruchu oporowego (niemalże do prędkości 30 km/h - patrz EU07) i całkowitego braku odzysku energii przy hamowaniu. Makroekonomia wpływa na to, że lokomotywy te stanowią znakomitą większość lokomotyw elektrycznych pełniących do dziś służbę w PKP - stosowane są do prowadzenia zarówno lekkich, jak i ciężkich pociągów osobowych i niektórych pociągów towarowych".
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,1 MBWyświetleń: 8469 (#211)
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 5690 (#689)
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,3 MBWyświetleń: 7853 (#275)
Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163 - prędkościomierzCzeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163- max. prędkość 120 km/h
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,9 MBWyświetleń: 7346 (#323)
Pokaż lokalizację wszystkich panoram
Losowa panorama
Kontakt
Zainteresowany?
Napisz maila na adres
panoramy@zbooy.pl
Najnowszy komentarz
Środa, 13 października 2010: Cel naziemny na poligonie lotniczym Axalp-Ebenfluh w Alpach Szwajcarskich tuż po zakończeniu pierwszego dnia corocznych ćwiczeń Axalp 2010
Poligon Axalp-Ebenfluh (2)
1st you have made so good and nice pictures of the airshow. 2nd I cant believe what you are holding there in front of a sign saying not to touch any remainings of ammo. How stupid (sorry) is this? Its dangerous, look at the one whos holding the yellow shell, this is most prob a HEI round; because of people like you, all the show get more and more restricted. Can you imagine what it means [...] (Andy)
© Szymon "Zbooy" Madej
2005–2017