Nie działa? Zainstaluj DevalVR, QT lub Flash  polski English Feed RSSŚledź nas na TwitterzeŚledź na Pintereście
Szukaj w panoramach:
»
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.

Polecam lekturę instrukcji użycia hamulca awaryjnego w wersji angielskiej :-) Ciekawe, kto wziął pieniądze za takie tłumaczenie.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 6075 (#563)
Wagon PKP Intercity
Zmodernizowany wagon barowy PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Zmodernizowany wagon barowy PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.
• Dodano do galerii Rozmiar: 1,8 MBWyświetleń: 6732 (#406)
Kabina sterownicza lokomotywy elektrycznej EU43-001. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Kabina sterownicza lokomotywy elektrycznej EU43-001.

EU43 to nowoczesne, dwusystemowe konstrukcje kanadyjskiego Bombardiera o mocy 5600 kW. Spółka PKP Cargo użytkuje obecnie 6 sztuk takich lokomotyw, przeważnie do prowadzenia pociągów towarowych w ruchu Polska-Niemcy.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,7 MBWyświetleń: 7614 (#294)
Elektrowóz EU43-001 w nowych barwach PKP CargoElektrowóz EU43-001 w nowych barwach PKP CargoLokomotywa EU43 - detale kokpituLokomotywa EU43 - detale kokpituLokomotywa EU43 - w Polsce dopuszczona do jazdy z prędkością max. 140 km/h
Kabina sterownicza elektrowozu ET22-209. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Kabina sterownicza elektrowozu ET22-209.

Produkowana we wrocławskim Pafawagu ET22 to najpopularniejsza lokomotywa towarowa w Polsce. W latach 1969-1989 zbudowano niemal 1200 egzemplarzy, zwanych przez maszynistów i miłośników kolejnictwa "bykami" lub "helmutami".
• Dodano do galerii Rozmiar: 3,0 MBWyświetleń: 7083 (#365)
Lokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP Cargo
Stacja Kraków Główny - w kabinie maszynisty autobusu szynowego EN81-008. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Stacja Kraków Główny - w kabinie maszynisty autobusu szynowego EN81-008.

"Elektryczny wagon silnikowy wyprodukowany przez przez zakłady PESA w Bydgoszczy. W założeniu ma służyć na zelektryfikowanych trasach podmiejskich wyposażonych w niskie perony do obsługi kursów o niewielkiej frekwencji pasażerów, gdy nieopłacalne jest eksploatowanie kilkuwagonowych zespołów trakcyjnych. Zastosowanie typowych urządzeń sprzęgowych umożliwia w razie potrzeby sprzęganie z innymi wagonami serii Bh. Jest to pierwszy wyprodukowany w Polsce pojazd napędzany energooszczędnymi silnikami asynchronicznymi. EN81, podobnie jak typowe tramwaje wyposażony jest tylko w jeden połówkowy pantograf. W części środkowej pojazd posiada obniżoną podłogę. Wagon posiada toaletę z zamkniętym obiegiem, klimatyzację, system monitoringu oraz miejsce do przewozu bagażu i wózków inwalidzkich.

Obecnie eksploatowane jest 8 sztuk: sześć (EN81-001, EN81-002, EN81-005, EN81-006, EN81-007, EN81-008) kursują w aglomeracji krakowskiej, a dwie (EN81-003, EN81-004) w województwie świętokrzyskim. Kolejne zostały zamówione przez województwo małopolskie. Ciekawostką jest, że pojazd ten określany jest przez producenta w celach handlowych niepoprawnie pod względem językowym jako elektryczny autobus szynowy." (Tekst z Wikipedii).

• Dodano do galerii Rozmiar: 2,2 MBWyświetleń: 6237 (#524)
Pokaż lokalizację wszystkich panoram
Losowa panorama
Kontakt
Zainteresowany?
Napisz maila na adres
panoramy@zbooy.pl
Najnowszy komentarz
Środa, 13 października 2010: Cel naziemny na poligonie lotniczym Axalp-Ebenfluh w Alpach Szwajcarskich tuż po zakończeniu pierwszego dnia corocznych ćwiczeń Axalp 2010
Poligon Axalp-Ebenfluh (2)
1st you have made so good and nice pictures of the airshow. 2nd I cant believe what you are holding there in front of a sign saying not to touch any remainings of ammo. How stupid (sorry) is this? Its dangerous, look at the one whos holding the yellow shell, this is most prob a HEI round; because of people like you, all the show get more and more restricted. Can you imagine what it means [...] (Andy)
© Szymon "Zbooy" Madej
2005–2017